Tuesday, March 3, 2015

Kenyataan Berhubung Isu Terkini Srikandi




Salam dan selamat sejahtera,

Kami ingin memberikan kenyataan berkenaan akaun media sosial salah seorang ahli kami yang juga admin dilantik untuk mengendalikan beberapa medium kami iaitu Srikandi,yang telah dihalang akses oleh media sosial tersebut.

Hampir seminggu akaun beliau dihalang dengan alasan:

-'contain suspicious activity'
-'unusual traffic'
-'explicit content'

Pihak kami berhubung dengan Lodgekeeper yang memiliki pengaruh dalam cabang-cabang organisasi The Elite untuk melobi bagi melepaskan akaun Srikandi.

Lodgekeeper memahami cabang teknologi The Elite tersebut dengan codename ECHELON. Echelon secara kasarnya ialah satu teknologi berasaskan software yang dipasang di dalam sesuatu host untuk memberi isyarat kembali kepada satu penerima.

Ia seakan trojan horse namun keupayaan Echelon memiliki lebih dari itu dan ia memiliki akses kepada satelit dan sistem komunikasi.

Media sosial yang menghalang Srikandi untuk mengakses akaunnya digelar oleh kami sebagai BLUE ECHELON.Ia adalah antara projek konsep-Echelon yang berjaya selepas beberapa projek serupa itu sejak zaman ARPANET lagi.

Jadi ingat,terma MEDIA SOSIAL pada hari ini bersangkut dengan projek konsep-Echelon untuk mengumpul data-data dan demografi penduduk dunia.

Jadi sebab itu,kebanyakan media sosial sekarang mula meminta nombor telefon dan 'Blue Echelon' mula menekan penggunanya supaya memberikan identiti sebenar.

Kami sebenarnya tidak menyukai Srikandi terlalu asyik bermain dengan Blue Echelon kerana lambat laun pasti ia akan mengesan identiti Srikandi melalui peranti komunikasi terbina-dalam di dalam telefon pintarnya.Namun Srikandi beralasan untuk melayan para peminatnya sekitar soalan-soalan sejarah.

Pihak kami sedang menggunakan lobi pihak ketiga untuk memulihkan akaun Srikandi.Mungkin ini akan memakan masa,namun dengan izin Tuhan,pasti berjaya.

-M.O
area13



17 comments:

  1. org lain banyak lagi kena block access bang, tolong la unblock mereka sekali

    ReplyDelete
  2. Hai...minggu lps saya kena juga...

    ReplyDelete
  3. Reset password je, tak leh ke? guano

    ReplyDelete
  4. blog pon masih menumpang google hahahha...

    ReplyDelete
  5. "...don't jump to conclusions without thinking.."
    -Tun Dr. Mahathir Mohamad

    Nur Azhar,anda mungkin newbie :) Hanya fans kami yang tahu website kami.Baca kat atas tu.Ini sekadar 'whiteboard untuk jigsmaster'.

    Have a nice day.

    -M.O

    ReplyDelete
  6. mmg la kena guna media yg mudah di akses kepada semua org. kalu tak, mcm mana nk sampaikan kebenaran maklumat.
    Rasanya M.O. lagi arif dan pakar.
    Yg BlogSpot, wordpress, facebook tu sekadar surface web, ada lg deep web.

    ReplyDelete
  7. Hek eleh.. macam good good je.. macam serius hero je..lodgekeeper lah, the elite lah, lobi melepaskan akaun yg kena block lah.... macam satu2nya orang penting dalam dunia konon.. dari dulu mistifiles ni syok sendiri.. srikandi ke M.O ke semua syok sendiri yg dijulang oleh pengikut2nya yang hangguk2 geleng2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko sebenarnya jeles kn x dpt jd cm dorang..mengaku jelah.

      Delete
    2. Macai M.O detected.. kah kah kah... jeles??? Kah kah kah.. itu ke yg terlintas dalam kepala otak kau? Kesian.. jeles katanya... dasar macai... rumah tuan tanah kena baling batu, anjing yg menyalak.. ke.si.an....

      Delete
    3. Anonymous March 3...saya doakan awak dpt taufiq dan hidayah...perkara2 yg M.O buat ni bukanlah semudah nak sebut ABC...kalau diaorang tak de ilmu..takkanlah suka2 diaorang nak tulis..atau nak tunjukkan pd umum...akhir zaman ni...'parasit' banyak berselindung di sebalik vitamin....kena paham betul2 ayat saya ni...apa jugak yg M.O ckp...biarlah dia...tak yah nak dibangkang2...tak rugi pun..yg rugi jika bertelagah sesama kita...

      Delete
  8. Rahsia itu hanya untuk mereka yang MAMPU memahaminya

    :)

    -M.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada duit boleh la access diorang ni..diorang bukan ikhlas..profit je..

      Delete
  9. Saudara M.O,

    Macam mana saya hendak berhubung secara direct dengan Cik Sri?

    ReplyDelete
  10. Blue Echelon tu maksudnya facebook ke?

    ReplyDelete
  11. Salams Tuan,cI was expecting something like this to happen when you start to post sensitive material using G+. Personally I don''t seconded this approach. We should keep it private or members by invitation only and members to pay a small fee is still worth it. Yes, we are all intelligent people but not everyone is wise regardless of their social status.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea...saya setuju...tapi walau tak bayar atau berbayar sekali pun...org yg tak mengenang budi atau yg 'tak paham dan busuk hati' pasti tak berguna jika mereka dpt join....namun..dlm nak menyampaikan maklumat ALLAH...terima saja apa jua rintangan dan dugaan...1 kena blog ..ujudkan 100 yg baru...haaaa...saya suka maklumat dari M.O..

      Delete