Tuesday, March 4, 2014

Pintu-pintu Langit




Di sepanjang sejarah,sesetengah manusia percaya bahawa di langit itu ada sebuah pintu yang menuju ke dunia lain.Seringkali mereka memandang ke atas dan berfikir,

"Apakah yang ada di atas sana?"

Sama ada ketika langit membiru cerah di waktu siang mahupun ketika malam dengan bintang-bintang bergemerlapan...langit sememangnya menimbulkan 1001 misteri.Langit yang gelap itu menimbulkan sensasi dan misteri.Langit yang cerah itu menimbulkan harapan dan kegembiraan.

Kadangkala,corak bintang-bintang dan gemerlapannya menimbulkan perasaan ingin tahu manusia.Perasaan ingin tahu yang adakah ada sesuatu di atas sana.Adakah di sana terdapatnya 'pintu-pintu langit'?






"The Stargate"


 


... the star, which shineth in the heavens.
May he hold the Beginning and the Future, may they pay homage unto him,
Saying, "He who forced his way through the midst of Tiamat without resting,
Let his name be Nibiru, 'the Seizer of the Midst'!
For the stars of heaven he upheld the paths,
He shepherded all the gods like sheep!


-The Seventh Tablet,Enuma Elish






Petikan dari MistisFiles:


Sesungguhnya, tiada siapa yang kini menjangkakan 'satu kehidupan yang maju' pada mana-mana planet atau bulan-bulan di dalam Sistem Suria kita.Tetapi matahari kita hanya salah satu bintang di kalangan berbilion-bilion bintang.Dalam keluasan ruang jauh di luar Sistem Suria kita sendiri kita boleh mengandaikan tiada apa-apa di sana.Ahli astronomi telah menemui,hanya dalam tempoh lima tahun yang lalu,banyak bintang mempunyai sistem planet mereka sendiri.Terdapat berjuta-juta Sistem Suria lain.


Dalam subtopik:


Nabi Yusuf dan mimpi StarGate

Perlambangan sebelas bintang,matahari dan bulan dalam mimpi Nabi Yusuf itu mewakili kosmos semesta yang tunduk kepada manusia;yakni Nabi Yusuf yang merupakan sebab mengapa terwujudnya segala kosmos itu.Mengapa tanda-tanda kenabian Nabi Yusuf diwakili oleh jasad-jasad alam semesta?

Dalam subtopik:
  
Tempat menyimpan rahsia di dalam Piramid




 Piramid adalah salah satu 'tangga' untuk menuju ke 'The Stargate'.

Seperkara yang menarik,'The Stargate' yang dibina oleh Firaun itu menggunakan teknologi yang hebat dan memakan masa bertahun-tahun untuk dibina,menunjukkan Firaun benar-benar serius ingin 'melihat Tuhan'.Ini adalah salah satu projek pembinaan terbesar oleh Firaun.


Sebelumnya,seorang saintis Belgium, Guy Demortier,telah bertahun-tahun mencari jawapan dari pembuatan batu besar di puncak-puncak piramid.Guy Demortier berkata, “Setelah bertahun-tahun melakukan penyelidikan dan kajian, sekarang barulah saya yakin bahawa piramid yang terletak di Mesir diperbuat dengan menggunakan tanah liat.”

Seterusnya

* Kalimah yang menembusi Stargate
*Penjuru-penjuru Langit

Pastikan anda terus bersama MistisFiles!


Cara untuk akses:

Klik sini>> http://goo.gl/aUdiXj



3 comments:

  1. As-salam. Mmg menarik teori berkenaan dgn Stargate ni. Adakah ianya adalah jalan pintas ke sesuatu kedudukan lain di dalam alam semesta ini ataupun ianya adalah satu pintu ke lapisan dimensi lain. Pada saya, manusia mmg memiliki kehebatan semula jadi untuk menggunakan stargate ini kerana melalui latihan-latihan metaphysical, manusia mampu mengaktifkan pintu-pintu stargate yg terdapat ditempat-tempat tertentu di alam ini. Pada pendapat saya manusia purba mmg mengetahui rahsia ini dan mampu menggunakannya tanpa batas.

    ReplyDelete
  2. salam,,cik sri,,macam mana na baca pasal story Vampire of Grahi.. Please please please,sangat sangat nak baca..

    ReplyDelete
  3. Misteri kehilangan MH370. Bumi sedang mengalami proses pembetulan, di mana dibeberapa lokasi tertentu medan elektromagnetik akan mengalami perubahan ketara. Medan-medan elektromagnetik tersebut akan diamplikasikan dibeberapa koordinat oleh piramid-piramid rahsia yang samada tersorok dalam hutan belantara atau di dalam lautan. Di nusantara ini dan juga di pentas Sunda terdapat beberapa piramid-piramid ini yang digunakan untuk menstabilkan bumi dan atmosfera. Oleh yang demikan pada waktu-waktu tertentu, medan EMP ini akan membahayakan pesawat-pesawat terbang yang akan merosakkan sistem elektronik pesawat atau 'shut down' sementara. Pesawat MH370 telah melintasi berhampiran piramid Taman Negara Pahang-Kelantan.

    ReplyDelete