Thursday, July 31, 2014

Introduction to The Number Circle



Dalam pergolakan dunia hari ini,terdapat sekumpulan manusia yang masih membaca ramalan-ramalan dari kitab-kitab 'Harut & Marut' mereka.Pada ketika-ketika tertentu,mereka mula membuka lembaran demi lembaran,yang tidak lebih daripada komentar para pendeta mereka kepada hadis-hadis akhir zaman yang dikatakan dari 'karung' satu lagi yang tersembunyi.

Dalam menangani apajua senario hari ini,kita boleh melihat satu rahsia ini,identiti mereka;NOMBOR.Mereka obses terhadap nombor-nombor dan angka-angka.

Itulah dia,The Elite dan jika anda mengikuti tulisan-tulisan saya sebelum ini di MistisFiles,anda pasti tersenyum kerana mereka sudah beraksi sekali lagi.

-M.O

=========================================================


"Th3Numb3rC1rcl3"






 Notice: All information and data for this work were obtained
through various sources in the secret documents & conversations.

This articles is a CONFIDENTIAL work that is intended for review by
the serious researcher,and assumes a basic familiarity with the general
subject matter in the field.It was not produced specifically for the
general public.

However,for educational reason,it considered to release.So,use it under your responsibility.



==========================================================

Saya M.O dan jika anda pernah mendengar tentang MistisFiles,ia diasaskan oleh saya.Sudah lebih 10 tahun saya mengkaji secara persendirian tentang satu kelompok yang digelar sebagai The Elite  dalam pelbagai dokumen sulit.Sebagaimana beberapa pengkaji lain antarabangsa lain,mereka memang sedar bahawa ada sekelompok manusia yang bergerak secara belakang tabir dan identiti mereka ini boleh dikesan dalam beberapa corak tertentu.

Saya ingin menarik perhatian anda kepada isu MH370 dan MH17.Dalam pengamatan saya,kelompok The Elite akan memilih mangsa mereka berdasarkan angka-angka tertentu untuk melengkapkan apa yang dipanggil 'THE CIRCLE'.The Circle ini adalah satu abstrak kepada kesempurnaan kerja atau ramalan yang bergantung kepada angka-angka tertentu.

370 dan 17 adalah nombor-nombor ganjil dan begitu juga 11 September.Mengapa?SEBAB NOMBOR GANJIL ADALAH SIMBOL KEPADA KESEMPURNAAN.

Bagi mereka yang berada dalam ranking tertinggi,mereka sudah belajar tentang rahsia angka dan mereka diberitahu oleh The Wise Man bahawa TUHAN MEMILIH NOMBOR GANJIL UNTUK MENCIPTA ALAM SEMESTA.

Apakah rahsia NOMBOR GANJIL?

Rahsianya terletak pada... (maklumat ini hanya boleh diakses oleh subscriber MistisFiles dan MistisJournal)

Sesungguhnya orang-orang yang berada di ranking tertinggi The Elite tahu menggunakan angka-angka sebagai peralatan yang amat berkuasa,manakala di peringkat bawahan,mereka diajar bahawa angka-angka adalah 'dewa' yang mampu mengubah nasib manusia.

 Oleh kerana saya berada di luar negara ketika ini,saya ingin memberitahu anda bahawa dua peristiwa ini (MH370 & MH17) memiliki hubungkait tertentu.Pihak tertinggi tahu bahawa selepas MH370 ada "kejadian yang serupa begini" akan berlaku dalam masa 4 bulan.Namun ianya rahsia kerajaan.Saya membaca maklumat sulit begini dan apa yang saya boleh simpulkan,ada manusia yang jahat dan ada manusia yang mulia.Namun,apabila pelan yang jahat itu dirancang secara tersusun dan sistematik,maka ia akan berjaya berbanding pelan yang baik tetapi dibuat secara sambil lewa.

Dalam hal ini,The Elite ingin menangguk di air keruh.Dan membuat serampang,bukan 2 tetapi 4 mata sekaligus.Orang Islam di negara ini terutamanya orang-orang Melayu adalah target yang menjadi fokus.Saya ingin memberitahu anda bahawa Malaysia adalah The Last Defense untuk Dunia Islam secara global bertahan.Peranan Malaysia ada kaitan dengan kegagalan beberapa projek The Elite di Jerusalem dan Makkah.

Perhatikan fakta ini: MH17 mula beroperasi pada Julai 1997 dan berakhir pada 17 Julai 2014 dengan tempoh operasi selama 17 tahun.Apakah makna semua ini?

Mereka melengkapkan The Circle dan saya tidak terkejut jika MH17 dibina semata-mata untuk 'operasi' ini.Saya tidak mengatakan ia dipilih,tetapi 'dibina' untuk maksud itu.

Nak tak nak,orang Melayu beragama Islam pasti terlibat dalam rancangan golongan Neo-Pagan.Jewish & Christian Zionist,non-muslim yang berkategori harbi dan menyusahkan,juga orang-orang munafik...akan diperah tenaga mereka untuk menjinakkan atau menjahanamkan kehidupan orang-orang Melayu beragama Islam.

Dalam dunia Islam,terdapat 2 bangsa yang dominan,Dunia Arab dan Dunia yang berbahasa Melayu Nusantara yang diwakili oleh Malaysia dan Indonesia.Faktanya,mereka tidak berdiam diri.

Saya ingin mengingatkan kepada anda dan anda sebagai saudara-saudara saya supaya mengambil senjata masing-masing.Bila?Now!Sebab tanda-tanda sudah ada.Segenap dari kamu mesti memiliki persenjataan ini.Apakah itu?

=====================================================
Dari Abu Ad-Darda` radhiallahu anhu bahwa Nabi shallallahu alaihi wasallam bersabda:

“Barangsiapa yang menghafal 10 ayat pertama surah Al-Kahfi maka dia akan dijaga dari Dajjal.” (HR. Muslim no. 809)
=====================================================

Jika kamu adalah bapa atau ibu,ajarkan ayat-ayat ini sekarang kepada anak-anak kamu.Time is ticking.Semua orang mesti memainkan peranan.Dalam 10 Ramadhan terakhir ini,semua orang mesti berdoa dan berdoa untuk keselamatan keluarga masing-masing dan seterusnya umat Islam.

Kita boleh mendoakan antara satu sama lain,namun siapa yang degil untuk tidak memiliki senjata,maka anda akan menyerahkan tengkuk anda dan keluarga anda pada proksi-proksi Iblis.

Tugas anda Melayu Muslim: Hafal sekarang 10 ayat pertama surah Al-Kahfi.

Saya tidak menyuruh anda memiliki AK-47 atau M4 carbine,cukup setiap keluarga menghafal 10 ayat ini dan ia akan unlock satu perisai yang amat berkuasa dengan izin-Nya untuk selamatkan anda dan keluarga anda dari Fitnah Dajjal.

Apakah Fitnah Dajjal??Segala...segalanya atau apa sahaja kesusahan,penderitaan,penyeksaan,gangguan atau kesakitan yang berpunca dari aktiviti Dajjal Al-Masih dan sekutu-sekutunya dari jin dan manusia.

Senjata sudah diberi.Apa lagi yang anda tunggu dan lihat?Saya sudah beritahu anda perisai yang lebih ampuh dari Iron Dome dan Iron Curtain.



 -M.O
@r3@1E





===================================
CARA UNTUK AKSES KE 'NATIONAL TREASURE'
 Klik sini>> http://goo.gl/aUdiXj
====================================
 
 
 
 
 
 

14 comments:

  1. Assalam.
    Bagus cik. Sy x pakar blog.adakah kta bole kerjasama atau cik nak cri gru lg.ok harta tu milik sapa.or pgang kunci trus.) Ok mel dlu shahbudin76@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Asslm.
    Sy anon 857am
    Kalau mudah lg sms sy di 0195604749 demi ksejahteraan sesama

    ReplyDelete
  3. salam..untuk apa ya.Saya cuma admin MF sahaja.

    ~SK

    ReplyDelete
  4. spy kot. bak kata nusanaga. peranan malaysia pada eknomi the snake akhir zaman

    ReplyDelete
  5. Pelan internet dh nak expired tp email invite tk dpt lg huhu ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang mana ye...sila shalowdream bagi emel yg hantar proof tu.
      Saya akan check.

      ~SK

      Delete
    2. Email dah resend.. shalowdreamz@gmail.com

      Delete
  6. Srikandi,

    Emel dh anta skali ngan payment proof. Please check emel dr yusrizalyusoff@gmail.com.

    terima kasih

    ReplyDelete
  7. Salam Cik Sri,

    Mohon approve dan invite ye cik sri :) ..done payment plz check email dari twistedtruth1@gmail.com

    ReplyDelete
  8. salam cik sri... sya nk bertanyakan cik sri tentang cerita "peti tabut" itu pun klu cik sri sudi la berkongsi dgn sya tentang cerita tu...

    ReplyDelete
  9. Salam Cik Sri,

    Mohon approve dan invite ye cik sri :) ..done payment plz check email dari yusrizalyusoff@gmail.com

    ReplyDelete
  10. i love u all...

    bila?

    smlm kat mana?

    titik

    ReplyDelete
  11. akan ada satu insiden lagi mengenai malaysia sebab angka2 tu masih belum sempurna....tapi kali ni lebih dasyat cuma tk tahu bila di mana atau bagaimana ianya terjadi....kalau betul kiraan tu dlm hjg thn atau awal thn depan

    ReplyDelete