Friday, October 9, 2015

Perihal Risalah Berfikir Matriks








Saya M.O dan dengan rasa senang hati ingin mengajak anda berfikir sejenak untuk kehidupan ini.
Anda mungkin telah membaca tulisan-tulisan saya sebelum ini tentang alam Matriks dan kehidupan di dalamnya.Saya akui,kebanyakan dari pembaca agak kabur tentang beberapa aspek di dalam alam Matriks dan perbincangan di dalamnya.

Ditambah pula beberapa orang yang cuba mengupas isu Matriks di internet secara songsang dan mengelirukan atau menganggap ia sekadar komik dan fantasi namun anehnya cuba pula mempengaruhi khalayak dengan dongengnya yang direka-reka.
Pengajian Matriks bukanlah maksud; ia adalah peralatan untuk mencapai maksud,dan peralatan itu bukanlah satu-satunya; ia pelbagai.

Saya akan menjelaskan beberapa prinsip di dalam Matriks dan 'glitch' yang seringkali tidak diperasankan oleh kita,seperti di dalam alam semesta yang superluas,hanya planet Bumi dihuni manusia berakal.

Nantikan pengkhabaran seterusnya dari saya.

 -M.O
@r3@ iE

No comments:

Post a Comment